Tjenester

Informasjon om vår supportavtale

SUPPORTAGENTEN

En Agent installeres på datamaskinene dine. Agenten samler informasjon om maskinvare, operativsystem, nettverk og programvare, slik at vi til enhver tid har status på alle maskinene på arbeidsplassen. Denne agenten styrer også vedlikehold og oppdateringer. Agenten installeres med Team Viewer, som vi pr. telefon vil guide deg gjennom, dette tar kun noe få minutter per agent/maskin.

ENDEPUNKT SIKRING

Web proteksjon, automatisk oppdatering og Antivirus beskytter dine maskiner fra virus, spyware etc. Dette blir kontrollert og rapportert fra vår service desk på web.



SUPPORT OG KONTRAKTTIMER

Din avtale inkluderer 2 supporttimer hvert kvartal. Med mulighet for å kjøpe flere faste timer, til en redusert kostnad.

SERVICE DESK

Hovedansvarlig i organisasjonen, vil bli registrert i vår service desk. Vedkommende får muligheten til å følge med på prosessen over alle supporter saker. Bedriftens ansvarlige, kan følge med på alle pågående saker, som andre brukere har registrert. Service Desk: http://fjernhjelp.maxdesk.com

PROGRAMVARE, KONTINUERLIG PREVENTIV VEDLIKEHOLD

Agenten som installeres sørger for preventivt vedlikehold og kontroll av maskinene i tillegg til de automatiske oppdateringene for å unngå de vanligste problemene. Har dere spesielle behov for vedlikeholds jobber kan det settes opp spesielt for dere. Vedlikehold som daglig automatisk kjøres:

  • Oppdatering av Windows og programvare.
  • Sjekk av ledig diskplass.
  • Sletting av midlertidige filer.
  • Sjekk av antivirus, at det er installert og oppdatert.
  • Fragmentering.
  • Automatiske oppdateringer. ……
GARANTERT TILGANG TIL BRUKERSTØTTE OG TEKNIKERE

Tjenesten gir deg tilgang til teknikker som det skulle være din egen IT avdeling, vi gir deg garanterte responstider innenfor følgende 3 kategorier:

Tids vindu Kritisk Mindre kritisk
Responstid henvendelser Hverdager 08:00-16:00 4 timer 6 timer
Responstid Utrykning Hverdager 08:00-16:00 6 timer 1 dag

1. Responstid henvendelser. Maksimal tid før vi påbegynner en henvendelse innenfor tjenestevindu.

2. Responstid utrykning. Maksimal tid før vi er på vei til den lokasjonen hvor kundens utstyr er plassert innenfor tjenestevindu. (Innenfor Nord Trøndelag fylke)

RAPPORTERING

Som kunde vil du hver uke få en detaljert rapport som inneholder: Liste over dine datamaskiner, som viser en sjekkliste over kritiske ting, som vi sjekker daglig. Det er alt om maskina er oppdatert eller ikke, virus og andre komponenter som er kritiske. Periodevis rapporterer vi en fullstendig analyse over nettverket ditt, som viser sårbarhetene om de finnes.

Priser
  • Måneds pris 85,-/pr. bruker eks. Mva.
  • Timespris: 360,- kroner, for arbeid utført utover support timer og fra vårt kontor.
  • Utrykning: 500,- kroner i timen. For arbeid utført hos kunden og reisetid.
(Før vi fakturerer for support, vil vi trekke fra det du har inkludert i kontrakten.)

KOSTNADER OG FAKTURERING

I tillegg til den faste månedlige prisen for tjenesten faktureres følgende arbeid:

  • Ved behov av kjøring/oppmøte - Faktureres på bakgrunn av tiden det tar å reise fra vårt kontor til lokasjonen hvor oppdraget skal utføres. Vi forbeholder oss retten til å fakturere ekstra for parkering eller andre kostnader forbundet med transport.
  • Ved behov av brukerstøtte - brukerstøtte faktureres per påbegynte 15 minutter etter gjeldene satser.
  • Ved behov av ekstra kontrakttimer, avtales dette. Support utover kontrakttimene koster: 360,- eks. mva.

Arbeid som er kritisk og kreves at arbeide utføres utenfor ordinær arbeidstid vil bli fakturert som overtid. For arbeid mellom 16:00 og 20:00 hverdager tilkommer et tillegg på 50 %, mellom klokken 20:00 og 08:00 samt helligdager tilkommer et tillegg på 100%

KOM I GANG

Last ned brosyren å ta kontakt i dag!

Kontakt oss
Last ned brosyre

UtskriftE-post

Referanser

  • 5921

    Midt Norsk Lift

    Kontroll på alt. Antivirus, backup... ingen bekymringer i det heletatt, her er alt under kontroll.
  • Default Image

    Beitstad bygdasentral

    5906
    Topp support Her har Ertsås Data kontroll på det meste.
  • Default Image

    Sigmunds turproduksjon

    5852
    Jeg har ikke klart meg uten Ertsås Data Mvh Sigmund Hundseth
Steinkjer Handelspark AS - Online 24 AS - Lunex AS - GH kontor AS - Cavere AS - Ullern IF - Midt Norsk Lift AS - Beiststad Maskin AS - Det Norske Solsenter AS - Semmen og Moen AS - Straxbo AS - Inderøy Slakteri AS - Trønder Alarm AS - Trønder Service AS - Christensen takst Service - Sigmunds Tur planlegger - Heges Glass AS - Flatanger Rorbuer AS - TK Skog AS - Bartnes kontor service AS - Spectro AS - Capita Invest AS - Steinkjer Lift AS - Thun AS - Furunes Møbel AS - Sparbu Pa & Consulting AS - Midt Norsk Kyst Service AS - Helle og Jonsson AS
For å nevne noen...